Lösningen på problemet!

Jag tror jag har kommit på lösningen på problemet om Ma Cheries sadelläge! Vilken sadel hon än har på sig så glider den fram över bogarna. Men! sen kom jag på det. En helt vanlig jäkla gelpad! :o
En sån som man lägger under sadeln för att den inte ska glida. Svårare än så är det inte :D Vi har fortfarande ingetn sadeln dock som ligger helt optimalt på henne, men vi får fortsätta leta :) Jag har hittat en på hästnet som är i exakt rätt storlek och det står att den passar en normalbyggd d-ponny eller en liten storhäst, och det är juh det hon är. Men vi får prata med Torun om det, den verkar rätt bra med tanke på att alla tillbehör hänger med så som stigbyglar, stigläder och lädergjord :)
Nu finns det säkert någon som säger, Men daaah, det kom jag juh på för flera veckor sen, men om så är fallet varför har du inget sagt då? ;)

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Sandra

dem är braau ;) !! men finns en billigare variant som jag har på ullared för 50 spänn ! inte lika bra som den på bilden säkert men dem funkar bra iallafall för mig :)

2011-09-15 @ 11:35:38
Postat av: Malin

SV: Gelpadd är bra för att få sadeln att ligga still! :)

2011-09-28 @ 11:05:14
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0