Live från dressyrtävlingen.

Ja, jag sitter just nu och tittar på dressyrtävlingen från domartornet och ekipaget som är inne just nu är ingen mindre än Johanna i min klass :) Prydligt och stiligt är det :)

Ja, jag glömde säga det igår. Idag följer kattungen i stallet med mig hem! Hon är väldigt social och är inte rädd för hundar, iaf inte Peppe :) För hon försökte inte fly när jag visade henne för honom :) Och det är positivt!
Jag ska bara hitta en låda som jag kan ha till henne så hon inte kissar överallt :P

Jag ska snart ner och putsa utrustningen till imorgon så det är färdigt, eller iaf nästan allt för jag ska juh rida henne sen också. Men plattan och tränset får vara klart :)

Nu ska jag hitta på något, vet ej vad :P Prova mitt träns kanske för Dellas inte har någon nosrem.

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Anette

Skönt att katten fick ett hem!

Vad ska hon heta!

2011-09-17 @ 22:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0