It's a little bit funny, this feeling inside.

Bloggar från Sjöhultet nu. Vi har målat ett av rummen här vitt så vi kan måla det brunt senare i veckan. :)

Pappa har rapporterat att kisen min har lyckats hoppa över laminatplattan men att det gått bra, för både katten och hunden har mött honom i dörren när han kommer hem från byn :P Tur det ju!

Jag ska snart hem, har precis skrivit ut alla namnskyltarna till stallet, för de ska lamineras och sättas upp sen :) Så vet vi var alla hästarna ska stå i vinter x)

Idag blev det alltså inget ridet, och förmodligen inget stall heller, isf bara så jag kan visa Torun skyltarna innan jag måste hem och duscha. Imorgon blir det skolan igen! Vi ska byta hästar och det ska bli spännande att se vem de ger mig :)

Jag har även gjort en ny header som kommer in inom de närmsta dagarna. Den tog 30 min så den är enkel och stilren ändå :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0