I'm the king of my own life.

Skolan idag var funny. Jag red en ny häst, en som heter I Want You, kallas vanten. Han är en liten lurig häst, för han kröker ihop nacken, och drar in nosen i bogen för att slippa arbeta. Men jag lyckades faktiskt få fram honom och han var en trevlig häst när han väl gick fram :)
I slutet var han faktiskt riktigt trött men nöjd, för han drack i tio minuter efter vi kom in :)

Efter skolan åkte jag hem och direkt från stationen till stallet och kollade hältan på Mache. Den var borta och även svullnaden och värmen. Så jag släppte henne i ridhuset lite så hon fick springa av sig. Hon ska gå på butta ett par dagar till ändå och imorgon typ ska jag in till City Gross och köpa en gelpad.

Snart kommer älskling, sen blir det Idol ikväll! :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0