Fortfarande hemma.

Ja, jag är fortfarande hemma från skolan. Inte så värst kul, har absolut ingenting att göra och jag är bara hungrig hela tiden. Kanske är för att jag är van vid så underbart god mat i skolan ;)

Jag har iaf sett ett par avsnitt av Heartland idag, och även en film. Och jag ska snart se en till. Så ja, detta är vad jag spenderar mina dagar när jag är sjuk med; Film, mat och min säng :) Kul! not.

Iaf jag har sjukligt ont i min rygg, fråga mig inte varför. Men jag tänkte försöka be mamma massera mig ikväll så jag inte är halvparalyserad på hoppningen imorgon. För imorgon ska jag till skolan, vad min kropp än säger! Så är det bara.
Nu ska jag göra nudlar och äta och sen ska jag se mer film, Yaaaay! :p

/Linnea


Ps. Känner att jag ska göra om designen till ngt mer höstigt och jag tror jag har en idé, men vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0