Blogg från skolan.

Ja, just nu bloggar jag från skolan, vi har lunch nu och börjar igen om tio min. Då ska vi ha naturbruk :)

Ridpasset i morse gick bra. Vi hade markarbete och studs. Och även en lydnadsbana som bestod av fem stycken galoppstuds, travvolt efter med bommar och sen serpentiner längs långsidan. Gunvald var pigg och glad men lite loj i början så jag fick driva honom bara framåt då, så jag fick honom i handen.
Studsen gick bra när jag väl rättade upp honom på yttersidan. Det var mer efter som han rusade iväg lite :) Men det gick bra!

Nu ska vi ha NB och sen ska jag hem. Kommer hem 16:10 och sticker direkt till stallet och skrittar Ma Cherie. Sen ska jag skriva NB-inlämning! :)

Hade
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0