Allsvenskan div 2 i fjälkestad

Igår åkte vi kl kvart över sju från Perstorp för att komma till Fjälkestad i tid. Det tog en dryg timme typ att köra men allt gick bra och vi kom fram i tid.

Väl där anmälde vi oss och gick sen banan. Banan var lång och inte så svår. Så vi lastade ut Della och broddade och gjorde henne klar. Sen red jag fram och lösgjorden henne i vänstersidan ordentligt så hon var eftergiven där och sen startade jag. Felfri runda och rosett!

Därefter lastade vi igen och hade defilering. Då öppnade himlen sig och gjorde oss och banan jätteblöta! och så på gräs med, jättebra x) Men det var inga omkullridningar, bara lite att gräset släppte. Men Della var fin denna klassen också och bidrog med en felfri runda så laget kom till omhoppning.
Det stod bara mellan Perstorp och Östersund i omhoppningen så vi kunde komma sämst tvåa, och det gjorde vi med. Della gick felfritt här också och hon var superfin hela dagen!

Hem och lasta ur allt, gick bra. Åkte hem och vilade lite sen och åt lite mat. Kan aldrig äta om jag är på tävling. :D

Senare fick jag massage av världens bästa pojkvän, jag har knappt kunnat röra mig de senaste dagarna pga spänningar i ryggen, så vi lossade musklerna lite igår. Ska fortstta på onsdag :)

Idag är jag hemma, mådde piss i morse + att jag sovit dåligt under helgen för jag mått dåligt också :(

Jag är iaf skitnöjd med gårdagen och jag hoppas det går lika bra när det är hemma :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0