Hektiskt

Veckan som har gått har varit hektisk men ändå inte, jag har liksom varit sjuk och varit hemma hela veckan och har inte sett någon anledning till att blogga speciellt mycket. Inläggen hade blivit smaklösa och tråkiga så jag valde istället att inte blogga :)
Jag har iaf "fått" en ny telefon! Krille köpte en iPhone 4 vit och då får jag köpa hans svarta för typ inga pengar alls ;) Detta resulterade i att jag oxids fått en app till att blogga med :)
Men nu till lite update. Ma Cherie är som sagt en fantastisk häst, de senaste två ggrna jag ridit henne har hon burit sig själv och gått på bra framåt. Igår fattade hon dessutom galopp i vänstervarvet direkt :D och rätt galopp dessutom :) idag tänkte jag hoppa henne lite efter träningstävlingen :)
Jag har även fått göra ett hästbyte till dressyrallsvenskan senare i höst till en annan c-ponny. Jag ska nämligen rida Harboe där vilket betyder mycket träning! Jag red honom igår och det gick super, han blir riktigt maffig när han går ner i den lägre och längre formen. Han ska iaf klippas, helst idag om vi hinner :) och då ska hela han klippas, alltså även huvud, öron och ben. Sen kommer han nog se ut som en riktig liten pärlhäst :)
Nu ska vi åka till Perstorp! Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0