Dålig dag.

Idag är det en dålig dag. Det bara är det.
När man vaknar av näsblod och vet inte varför och huvudvärk samt värk i rygg och nacke.
Och bussen gick isönder vid mölletofta så den var försenad till Helsingborg med tjugo minuter, vilket gjorde att jag missade bussen till ridhuset.
Tog dock nästa buss men jag fick stressa mig igenom skötseln för att hinna till ridlektionen.
Ridningen gick väl okej, trots att jag mådde illa av stress i början. Vi har samma hästar denna veckan också och byter efter lovet istället.
Nu är jag iaf på väg hem. Ja, och jag tog en chans och åkte hela vägen till knutan idag för den skulle vara inne fem minuter innan 10:an gick, och jag blev jättestressad för den stod still i stattena i typ fem minuter. Irriterande till max! :o
Men nu sitter jag iaf på bussen mot Örkelljunga och sen ska vi till Perstorp :) jag tänkte försöka prata lite med pappa med om att fixa mitt rum :)
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0