Var skolan ligger.

Vi "diskuterade" det häromdan i skolan, var vi säger att vår skola ligger. Det är inte så många utomstående som vet det liksom. Men ändå, de allra flesta sa att de brukar säga "min skola ligger vid soptippen". Jag säger att den ligger vid filborna. På något sätt känns det lite mindre dåligt, för om man säger att den ligger vid soptippen låter det som om vi är en bunke trashbags som går där x)
Men ja, min skola ligger vid soptippen i Helsingborg. Och eftersom det heter filbornaverket så säger jag filborna :)
Anledningen till att vi kom att diskutera det var för att det stank något så fruktansvärt därifrån igår. Det är mindre najs sådana dagar ;/

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0