Lördag igen!

Veckorna går otroligt snabbt, det kan man inte neka till. Men det är bra :)

Igår åkte jag till skolan, skrev ett nationellt prov i engelska på 35 min, hade rast i 45 och sen slutade vi x) Chill dag med andra ord. Sen var jag i Åstorp hela dagen typ, kom till perstorp kvart i sju typ. Där åt vi och under tiden vi satt och åt uppstod en rätt kul konversation.
Krille - Ja, men det enda jag gjorde var typ att lägga några lindor i en påse och slänga dem i bäcken.
Jag - ... Det var mina lindor -.-
Krille - Men jag trodde det var någon annans :)
Jag - Du måste skoja..
Krille - Ser det ut som om jag skojar?
Jag - Ja,
Krille - Jag skojade bara, du har berättat det för mig innan :)
Jag - Jag berättade inte att de låg i en påse....
Krille - Gjorde du inte? Jo, det gjorde du! :o
Jag - Nej?
Krille - Men.. Åh nej nu lät det juh som om det va jag! :o
Jag - Hahaha :P

Och därefter började Krille asgarva.

När sedan kvälljouren var fixad så åkte vi hem och somnade båda två när vi bara skulle vila :)

Idag. Är ett mysterium, jag vet inte när jag ska till Perstorp, om vi ska dit eller någonting. Men vad jag faktiskt vet är att jag skulle behöva rida både de små krakarna :) Sen tänkte jag kolla med mamma ifall jag kunde låna kameran och lägga in Harboebilderna :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0