Lägger ner bloggen.

Nu lägger jag ner bloggen. Jag skriver för många inlägg som folk tar illa vid sig av så jag skiter i det nu. Jag har innan fått ut mina känslor och min aggression genom att blogga, men eftersom så väldigt många blir arga och irriterade på mig så lägger jag ner. Jag pallar inte med alla som går bakom ryggen på mig och sen får jag reda på allt i ett senare stadie. Men jag vill iaf tacka alla som varit här och kommenterat de bra kommentarerna. Vissa dagar har de verkligen kunnat lysa upp min dag, så Tack för det! Jag hoppas med detta att folk slutar att ta illa vid sig av allt jag skriver, eftersom det numera inte spelar roll vad jag skriver för att någon alltid ska bli arg på mig. Hej svej! /Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej,synd :(

2011-11-23 @ 19:37:28
Postat av: D

synd :(

2011-11-24 @ 13:34:41
Postat av: Anonym

Tråkigt. Tycker inte du ska lägga ner för att andra stör sig. Skriv om du vill skriva, gör vad du själv känner för. Vill du blogga så ska du göra det!

2011-11-24 @ 19:21:29
Postat av: Diana

D är jag Diana :)

2011-11-24 @ 22:28:49
Postat av: Anonym

Julklappsutlottningar på bloggen nästan varje dag! Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar på bloggen så är du med i utlottningen. Missa inte dagens utottning: http://stockholmsjenna.se/2011/december/julklappsutlottning-2.html

2011-12-03 @ 17:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0