All that really matters are the steps you take.

Ja, har nu suttit halva kvällen och tagit bort taggar och bilder och kommentarer på och av en viss person. Det tog ett tag med gud så mycket bättre jag mår nu.
Dock börjar jag få lite ont i ryggen av att sitta hukad framför datorn i soffan med datorn på ett lika högt plan som jag sitter -.-'

Krille och Tobbe spelar. Såå inte så mycket att göra. Har tagit hand om lite saker bara som jag blev irriterad på, t ex stulna bilder och sånt. Men ja, jag kan få ut 80.000 om de inte tas bort inom en vecka för då anmäler jag personen för bildstöld. Så jäkla gött om det går en vecka nu och de inte tas bort. Då blir jag rik :D

Klockan är juh nu 00:23 så tekniskt sett är det söndag nu. Segt. Jag ska iaf träna efter programridningen sen. Vet inte när men det märker vi :)

På måndag är det skola och dressyr med Gurra! :D

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0