Today, tomorrow and forever we will stay true.

Morgonjour i morse! Vilket betyder att jag fodrade hela stallet själv och sen ringde jag Krille som hade somnat på en stol på jobbet :P Men han kom iaf :)

Mockningen gick fort idag, Jag tog ena halvan av stora stallet + Nike och Krille tog andra sidan. Sen i lilla tog jag Calories, Mies och Loppans och Krille tog Harboes. Sen tömde han Chamaros också och det blir väl fem boxar bara i den boxen. Men bra blev det!

Mie fick komma ut och longeras idag med. Danne kom aldrig som han sa så det blev longering. Sen tog jag lite snygga bilder på henne, tänkte fixa till dem och lägga dem här i en bildbomb sen :D Hon fick dessutom hoppa idag och nu har jag hoppen både på bild och på film så det blir väl upplagt sen också :) Hon hoppar så jävla snyggt! Hon rör sig snyggt också, så det är en riktig topphäst. Hon har en av Sveriges bästa hoppstammar så det lär nog bli en liten kombinationshäst det där :D

Nu ska jag käka lite, har inte ätit mer än frukost och lite kakor under dagen så det får bli mat nu :) Sen ska jag fixa och redigera bilder så de blir najs ;D

Hade hade!




Selena Gomez & The Scene - I Promise You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0