This place is about to blow.

Dagens dressyrpass gick halvbra. Chamaro var sjukt hängig och jag fick kämpa som en jävla oxe för att han skulle gå i den högre formen och ändå fick jag inte upp honom helt. Hade ont i ryggen redan sen innan och att rida Chamaro då blir inte mycket bättre, iaf inte när han vill hänga sig så. Jag vill plocka upp honom till den högre formen så han bär sig själv, för jag orkar inte hålla uppe över 850 kg i händerna, speciellt inte med en kass rygg. Men idag ville han inte gå i den högre formen, så jag fick bokstavligen lyfta upp hela honom med hjälp av händer och skänklar och jag kunde inte rida hela passet pga det. Eftersom jag är liten blir det samtidigt svårt att hålla ihop honom om jag bara låter honom gå i den lägre formen. Därför blev jag ganska tvungen till att hålla uppe honom som fan. Usch, jag mådde inte bra efteråt, Torun sa att han var snygg ändå, och det kan jag väl hålla med henne om när jag tittar på bilderna men.. känslan var väl sådär :/
Tänkte lägga upp en bildbomb här sen, men ska först redigera bilderna lite grann :)





Ke$ha - Blow (Cirkut Remix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0