That's when I, I, I look at you.

Såja! Då var jag hemma från skolan, lång dag idag. Fick reda på mitt mattenationella idag, MVG! Så gött, Birger bara "Ja, det var ett mycket bra resultat, och det förvånar mig inte för du har mattehuvud den saken är klar. Men du är inte så bra ögontjänare att få så bra på de andra proven" Haha!

Musiken idag var också halvrolig, inte så jättetopp, med tanke på att vi har showen om exakt en vecka ikväll. Ojoj O.o

Men nu, ska jag kolla Merlin i några minuter, sen ska jag ner till stallet, rida Fashion lite innan lektionen och därefter ta ut Mie :) Hoppas allt går som planerat idag :P Brukar aldrig göra det, alltid nånting som kommer ivägen :P xd

Hade hade, cya later!




Miley Cyrus - When I look at you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0