Om sanningen ska fram.

Tävling idag med! Banfunktionär  hela dagen. När allt var klart somnade jag i soffan i klubbis (igen) (a) Sov i typ 1,5 timme och gick sen upp och käkade lite smörgåstårta och gick sen ner och tränsade Fashion. Borstade av henne lite lätt och hoppade upp där ute. Skrittade sen runt anläggningen i 1,5 h kanske med Cherie och pratade :) Det behövdes för båda tror jag (a) Skönt var det iaf, både för hästarna och för oss :)
Lyckades faktiskt slumra till igen i klubbis efter. Fattar inte vrf jag är så trött. Men jag måste kolla ett blodprov imorgon hos skolsköterskan. Kan vara järnbrist :/

Imorgon måste verkligen Mie ut. Hon har fått vila helgen liksom, tävlingarna har tagit tid och energi.

Skola imorgon också. Jag hatar verkligen den skolan -.-'

Och idag kände Youtube för att samarbeta så här är 90 cm rundan igår :)





Eric Amarillo - Om sanningen ska fram (Clubedit Radio)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0