I won't let go, won't give up, no.

Jaha, då var nästan hela tisdagen också avslutad. Imorgon är det endast 24 dagar kvar i skolan (!) innan vi slutar :) Så sköööönt!

Krille hämtade mig på Ica efter skolan. Därefter körde vi till Big Daddys så han handlade mat, för att sen köra till mamma och hämta datorn. Ner till stallet direkt sen och börja på min historia. Blir nog inte mycket till sömn idag heller, för jag har ungefär halva arbetet kvar och bara några timmar på mig innan det blir onsdag.

Red Loppan precis btw. Gick super, hon var vääääldigt pigg om man säger så. Hon sprang mest och gnäggade på de andra hästarna men hon gick trots allt där. Efter ett tag började hon dessutom ställa och böja i båda varven, och gick i formen trots att jag bara höll händerna stilla ovanför manken. Superduktig var hon, synd att jag inte fick bilder men det regnade så det hade blivit kassa bilder ;/ Fin var hon iaf!

Nu ska jag gå ut och fixa till i Mies box, lite rörig är den och det behöver rättas till innan natten :) Hon är lite dum för hon backar bak allt spån i en hörna av boxen så det blir ett berg där, men ingenting i mitten -.-' Så måste fixa det innan vi sticker hem.

En lite rolig sak är att jag är uppkopplad igenom telefonens Wi-Fi :) Den är vääääldigt användbar, vad glad jag blev av att det faktiskt funkade! :P

Men vi hörs kanske ikväll, om inget annat imorgon! :D
Hade hade!
Och en bild på Mie för att hon är så fin :) ♥
Eller var säger ni? ;)





Kommentarer
Postat av: OLIVIA CARLSSON- UNGHÄSTAR & WESTERNRIDNING

Fin blogg!

2011-05-03 @ 20:39:41
URL: http://oliviawestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0