I just wanna save you while there's still something left to save.

Det pissregnar ute. Usch! Jag tror jag väntar med att sticka till stallet :)

Har precis sett ett avsnitt av Merlin säsong tre. Är på 11:e avsnittet nu, den är så sjukt bra liksom ;)

Något som inte är bra är Lady Gagas nya låt Judas. Jag tycker den är så sjukt dålig så man dör lite halvt inombords när man hör den :s Usch nä, det blir diss på den. Definitivt.

Ma Cherie ska ut idag med. Vet inte om jag kanske ska gå en liten runda med henne. Lite längre än jag brukar då alltså, men det beror på om mamma har tid till det. Blir nog en runda i nån av skogarna som surrounds anläggningen (nej, jag kommer inte på det svenska ordet) :)

Fashion rids av Anna idag så det behövs inte. Det är alltså bara älsklingspållen som behöver uppmärksamhet idag :) Kanske Chamaro, om inte Daniel kommer.

Jag känner att jag måste ta mig ut i skogen en vacker dag och fota. Det var så sjukt längesen så jag har inga macrobilder nästan! D: It's awful man! Usch nä, om man kanske skulle ta tag i sina bilder igen och fotograferingen så man kanske får lite bra bilder. Det var ett tag sen nu ;/ MEN! I sommar ska jag och mamma bo hela veckan på falsterbo, vilket betyder solnedgångar varje dag :D Det är det värt, det blir såååå sjukt bra bilder i solnedgången, och sen ligger det ju vid havet med :) Underbart!

Men men, nu ska jag lyssna på lite mer musik och sen se ett avsnitt av Merlin igen (a) Kalla mig nörd om ni vill, I don't care :D

Hade hade!





Rise Against - Savior

Kommentarer
Postat av: Emma

Omger



(det svenska ordet)

2011-06-07 @ 15:42:16
URL: http://emmislin.blogg.se/
Postat av: sarah

ush.. hatar regn ;)!

2011-06-07 @ 16:05:16
URL: http://sarahrnic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0