I heard some rumours of that you were asking for me.

Tävling idag! Resultat: 8 fel i LD, 4 fel i LC. Mitt fel båda ggrna. Fick inte igenom henne helt för skänklarna på framridningen till första klassen och då släppte hon när jag fick trycka till henne efter två nedslag. Annars har hon sjukt fin i den rundan!  Hon hoppar så bra nu, nu är det bara jag som ska kunna rida henne med :) Men jag ska rida henne ett par dagar i veckan nu och hålla igång träningarna så vi kan ut och tävla lite mer i sommar :D

Andra klassen gick ännu bättre än den första och det var också henne första LC på riktig tävling. Ett nedslag där med, jag tryckte av henne för tidigt på en oxer vilket resulterade i att hon tog ett halvt språng till och fick inte upp frambenen i tid så vi slog ner de två översta bommarna (a) Annars hoppade hon super hela rundan, hon hjälpte mig även i kombinationen för jag var lite slarvig där (a) Men det är en välsingnelse att bara få rida den hästen, för hon är så bra :')

Efter tävlingen följde jag med Torun hem och hjälpte henne att fixa sig till klassträffen hon skulle på sen. Så jag strök hennes skjortor och hjälpte henne att platta håret. Åh, ja, hennes hår förresten. Hon var och fixade till det hos en frisör igår kväll och fyfan vad bra det blev! Han la blonda slingor i det och klippte upp det så hon var så sjukt snygg när allt var klart! :)

Sen åkte vi till Åstorp, hämtade Krille, körde till Ljungbyhed och var i Riseberga på 45 min. Det är skillat! Haha. torun skulle till nån klasskompis' grav som hade dött, sen skjutsade vi henne till spången och körde vidare. In till Klippan och tankade och vidare till Perstorp. 

Väl i Perstorp igen hjälpte jag till att bygga upp ett par hinder, sen mockade jag hos Fashion och släppte Chamaro i ridhuset en stund. Han lekte lite grann, men jag fick göra rättså mke för att han skulle börja leka (a) Haha. Sennär jag tyckte att han sprungit klart satte jag mig på en pall och väntade in honom. Skulle se hur nyfiken han var. Och mycket riktigt, 5 minuter, sen kom han lunkande med lågt huvud och la mulen i nacken på mig :') Söte pållen :*

Sen grillade vi lite, men jag åt bara en halv korv (a) Var sjukt trött. Så jag och mammi gick in och la oss i klubbis ett tag sen, medans Krille och Tobbe harvade banorna. Och det senaste jag hörde var Tobbe som frågade om han skulle vika ihop flaggorna efter han hämtat ner dem sen slocknade jag. Vaknade inte ens när Krille tog av mig hörlurarna och la mobil och hörlurar på bordet för de hade jag självklart lyckats somna med (a) 

Fick iaf skjuts sen av Krille hem, och när jag kom hem åt jag lite till. Sen kopplade jag in datorn och nu ladda jag upp filmerna från ritterna så ni kan se dem sen om YT vill samarbeta :D 

Hade hade så länge! :D
Litet smakprov från filmen. Detta är i 1 m :)






What's up! - Rumours

Kommentarer
Postat av: Carolina

Är den din egna? :)

2011-05-09 @ 16:07:58
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0