Annons - Jack.



Jack 1.05


Typ: Stora hästar -  Inriktning: Allround -  Kön: Valack -  Födelseår: 1998
Jack, -98, Import Holland, ca 1.50. Jack är en super snäll häst på alla sätt och vis. Alla kan rida honom oavsett kunskap, har aldrig hittat på bus eller liknande. Snäll att lasta, sko, klippa mm. Tävlat LC:2 och 0.90/1.00. Lånas ej ut! Hemmet viktigare än priset! Säljes då tiden inte räcker till

Film


Dressyr LA, hoppning 1.10

Pris 37 000 kr

Angelica Bjerle, en vän till mig, ska sälja sin ena häst Jack. Han är gudasnäll och helt underbar på alla sätt och vis. Jag red honom från mars 2010 till oktober 2010 ungefär med ett avbrott på fyra veckor då han var på prov. Han går fram överallt, går snyggt i form och har jättefina gångarter. Lite kort skritt, men bra trav och ännu bättre galopp. Känns som om man sitter på en gunghäst :)
Jack är en kompis för livet. Han känner fortfarande igen mig när jag kommer eller när jag träffar honom nere på anläggningen :') Han går efter en utan grimskaft, han står helt stilla i gången utan att vara fastspänd och är väldigt kelen.
Och ska jag vara ärlig, så om jag hade haft obegränsat med resurser hade jag köpt honom för länge sen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0