Väla - Navelpiercing!

Jaoo, nu är det gjort :D Min lilla piercing sitter i navlen på mig nu :D Sjukt kul! Bara väntat på det i hundra år! xD

Det blev ändå lite shopping idag.
Sqin Jeans, H&M, 399:-
Marinblå kofta, H&M, 99:-
Örhängen, Glitter, 64.50:-
iPhone 4 fodral(till Simon), teknikmagasinet, 74.50:-
Där pratade jag också med han och kollade om man kunde fixa min mobil på ngt sätt. Och det kunde man! Men man fick lämna in den och det skulle kunna tas på hemförsäkringen. Så jävla skönt. Tänkte lägga upp en bild här ikväll, så ni kan se hur den ser ut. Den är inte vacker, om man säger så ;)
Navelpiercingen gick jättebra, gjorde knappt ont! Han var dessutom supertrevlig och väldigt pratglad, piercaren, så man blev inte nervös. Jag blev bara förväntansfull :) Jessie, å andra sidan, blev helt galen! xd
Sen körde vi upp om Örkelljunga på vägen hem och inom Gotteboet, så nu har jag godis för en hel vecka xD

Nu har jag precis ätit lite, tänkte gå ner till stallet nu och longera Chamaro lite, för Danne är fortfarande dålig ;( Hoppas han blir kry snart! 

Så vi hörs senare! Tänkte longera ute tror jag, tänkte be mamma fota litegrann :D 
Hade hade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0