Unique!


Twister fick komma ut i gången idag igen :) Hon stod i linorna medans jag mockade så borstade Mia så länge. Jätteduktig är hon. Sen ledde jag henne fram och tillbaka i gången två gånger. Provade även att stanna henne och sen smacka igång henne medans jag stod vid det korrekta stället: bogen. Hon gick lydigt fram, stannade, gick fram igen och vände med löst grimskaft :D Superglad är jag. Jag ska träna med halter med henne, nu när hon förstått att en smackning är framåt så måste hon lära sig att "prto" är stopp. Även om jag inte tar henne i grimskaftet. Det går framåt!
Tänkte också visa en bild på hennes virvel på magen. Tror inte man förstår om man inte visar :P

Ser ni här att virveln sitter ca 20 cm längre fran en flanken? Där är ganska mycket päls men jag tror ni ser ändå. Men det finns ingen virvel i flanken?
"Min" häst är unik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0