This is radio hardcore.

Idag hade jag sovmorgon. Äntligen! Har inte sovit ordentligt sedan lovet för tre veckor sen. Knappt ens då x)
Vid två tiden kom halva familjen och så åt vi tårta :) Jag fyllde jue år i torsdags ^^ Gott vare!
Sen fick jag skjuts ner till stallet, väl där pratade vi med Torun och lite så. Sen fick vi reda på att Danne inte mådde bäst idag så han skulle inte komma förrän till kvällsfodringen. Så vi tog ut Ma Cherie i ridhuset ett tag, gick med henne, tränade halter, volter och att hon skulle följa mig, sen släppte vi henne. Fin var hon :) ♥
När vi sen kom in med henne igen så la jag på ett fleecetäcke så hon skulle torka. Sen gick vi in i klubbis och väntade på Danne. När de sen kom så gick vi ut i stallet och pratade för att sen gå vidare in i klubbis igen och prata x) Han åt också. Klantarslet, som hade varit så bakfull i morse att han knappt visste vad han hette. Näe, nu ska vi va snälla mot lilla Daniel :)

Kvällfodring ikv. Tog kanske... 30 min kanske? Ganska bra, faktiskt, när man är två som vet exakt vad man ska göras och som vill komma hem så fort som möjligt.
Fick sedan skjuts hem till mamma. Haha, Danne trodde jag var sur idag igen baraför att jag har slått vad om att jag kan vara snäll x) Så han trodde att jag va sur eller "nere" men det var jag verkligen inte, jag var bara inte dum ^^
Han brottade dock ner mig på golvet igen -.- Men iofs, han la mig snällt på en höbal så det jämnar väl sig.

Men nuså, ska jag snart sova. Inte för att jag är trött men jag behöver det :P
Hade hade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0