Supertrött.

Just nu pratar jag med Mius i telefon, ska hälsa till alla er från henne :p Vi pratar om lite allt möjligt onödigt skit x)

Precis hemkommen från stallet. Ridit två hästar och borstat en. Orkar inte skriva i detalj, så sjukt trött. Tuna gick superbra och samlade sig mycket bra i galoppen. hon va lite överladdad först och bockade lite när en transport kom x) Men sen när jag red igenom henne och travade henne i åttor så samlade hon jättefint i bakbenen sen :')
Chamaro var också duktig. Jag red honom med musik i öronen och fick fram väldigt mycket takt i honom. Också mycket galopparbete, längde och kortade honom mycket fram och tillbaka. Sen tog vi ett par språng efter som belöning :)
Ma Cherie fick borstas idag för det blev för sent att ta ut henne. Så hon fick sig en igenomborstning och sedan täcke på och in i boxen igen. Smorde in hennes skav också.
Gick hem sen.
Danne var i stallet också idag. Fett överladdad. Han har legat hemma nu sedan torsdags tror jag och kom första ggn idag. Han var på världens bushumör, men det är inte så konstigt :p

Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon. Var fett trött idag i skolan så ja, klarar inte riktigt av det. Imorgon får jag nog en liten vilodag iaf från ridningen :P Marika kommer så hon rider Tuna, sen kommer NOG Daniel, och KANSKE rider. Man vet aldrig med honom. Ma Cherie ska iaf ut imorgon!
Så vi hörs imorgon!
Hade hade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0