Stressigt

Idag hade vi först historia, sen franska (Jag höll på att somna, jag gör alltid det på fransklektionerna) och sen svenska. Ännu tråkigare. Direkt ner till fysik och sen mat. God mat idag faktiskt! Eller ja, jag har bestämt mig för att äta lite nyttigare så jag åt hela två portioner (!) med potatis och fisk i gräddad spenat eller vad det var :P Det är inte för att jag ska gå ner i vikt utan för att nyttigare mat också kan hjälpa att gå upp i vikt. Tror jag iaf :)
Sen hade vi engelska och därefter sista delen nationella i Kemi :S Labben. Bra gick det iaf, men jag vet inte.. Hoppas det gick lika bra som det kändes :S
Sen mentortid och sen hem.
Och nu sitter jag här och lyssnar i mina nya hörlurar, så jävla bra är dom! Fan, mina gamla är typ som mobillurar i jämnförelse med dessa :o Tack Jonte :D Har dock inte betalt dem än, men på fredag ska jag :) Ska försöka få mamma att föra över 100 kr i förskott till mig, så får hon dem på lördan ist, antingen genom navelpiercingen eller ngt :) Ganska smart faktiskt!

The new headphones ♥ Snodde bilden från Jontes bdb (a)

Nu ska jag försöka hitta ngt att äta, inte lätt hos mig :p Och fort får det gå, för sen ska jag ner till stallet och rida. Dellis blir det idag igen! Mamma ska filma/fota så bered er på massvis med bilder :D Förhoppningsvis (a)
Men men, nu ska jag dra! Hade hade, posshaj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0