Sjuk =/

Jaoo, får vara hemma idag. Riktigt svinont i huvudet, haft det sen igår morse. Ändå red jag två hästar igår, dumbass..
Skulle haft historieprov idag på morgonen, men det får jag väl göra en annan dag.
Inget stall heller idag, mamma sa det i morse. Får försöka få Danne att ta ut Ma Cherie, så hon kommer ut idag.
Och eftersom jag inte har något bättre för mig, tänkte jag ladda upp lite bilder som jag är mest nöjd med. Alltså som jag fotat ;)

Hingsten Espresso e: Black Coffee - Martini

Falsterbo

Nyckelpiiiiga!

Svante Johansson hoppar över hinderstödet ;)

Athena :)

Athena :)

Kieran Karey, vinnaren i Falsterbo Hunting 2010.

Anna Hassö - Clover, Falsterbo hunting 2010.

Tobbe Larsson, Falsterbo 2010.

Regndroppar på ett löv :)

Systersonen Axel Filip Henrik Lindqvist :))

Sandra Nilsson - Maja Gräddnos, dressyrallsvenskan i Viarp 2010.

Felicia Olsson - Doneska - Lina Hahne, Hemmatävling Perstorp 2011.

Geting :P

Droppe :)

Blomma :)

Maja Gräddnos, dressyrallsvenskan 2010.

Och det var bara en bråkdel av alla bilder som jag fotat :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0