Shopping (för en gångs skull)

Jag var inne i Helsingborg idag juh. Solen sken!


Skulle köpt en ledtygel till Twister men de som fanns på Hööks var så fruktansvärt fula! För det första hade de ingen ögla i änden, det vill jag ha. För det andra så typ på mitten var det en ful, billig koppling typ. Asså det såg ut som om man hade lagt två läderremmar omlott och satt en nit igenom och lite sömmar :S Superful verkligen, skulle nästan fotat det. För det tredje var den mellan 2,5-3 cm bred = för brett för mina händer. Kanske inte för Daniels men ändå.. Ändå jag som ska promenera med henne.
Så det blev lite annan shopping istället! Vi lyckades hitta ett ländtäcke på rea som var halva priset. Och sen köpte vi torrtvätt till Twister.
Därefter åkte vi in till centrum igen och köpte lite kläder, lite smink, lite annat onödigt :P
Sen tog vi tåget hem igen halv fyra! ^^
Dagens shopping:

*Ländtäcke; svart med silver kant, regntätt. 114:- (halva priset)
*Vitt linne från H&M, 49.50:-
*Vit BH från Lindex, 99:-
*Hårklämmor från Glitter, 20:-
*Foundation från H&M, den funkar för mig, 49.50:- x 2
*Minimascara från H&M, ngt mamma hittade ^^, 9.90:-
*Tjockare strumpor från Maxi, baraför det är så jävla mysigt nu på vintern! 39.90:- st
*Torrtvätt (inte med på bild) från Hööks, ?:- x)
Jag är inte så dyr i drift faktiskt, inte som många andra hästtjejer som ska ha det allra bästa. Jag tänker faktiskt på min familjs ekonomi :)




Kommentarer
Postat av: sandra

det är rätt , man ska vara rädd om sin familj !!! <3

2011-03-04 @ 23:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0