Rubrik.

Fantasifullt va? 

Skolan idag var snabb och bra, för det betyder snabbare till Twister :D Två första lektionerna var riktig slappa, asså vi gjorde typ inget xD Fett chill!
Sen hade vi engelska = film. Sen matte = Jobb, men inte så farligt! ^^
Lunch sen och därefter musik. I slutet är det så chill för man får gå när man vill. Haha, såg ni att det rimmade? Det gjorde inte jag förrän typ hundra år efter jag sa det. Så mycket tänker jag på vad jag säger! :P
Dagens fail:
Jag skulle skriva "60, 70, 80.." Men gick händelserna i förväg :P

Oops!

Nu ska jag käka, ladda upp lite skolbilder på fb och sen ska vi ner till stallet! Och med vi menar jag mig själv och Jessica :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0