Put your troubles aside and start living.

Så var det söndag igen. Jag plockade bort skyddet för navlen i morse istället för igår kväll, ville inte sova utan det.
För övrigt har jag sovit 12 timmar, lite drygt. Riktigt skönt faktiskt. Har inte sovit så länge på hur länge som helst! Sköööönt!
Idag blire stallet igen. Om där är ngn som vill hjälpa mig så tar jag nog ut Ma Cherie igen. Mamma är på konsert i Oderljunga så hon kan inte :/ Ska kolla med Danne om han kommer idag, kanske kan be honom då. Fast jag vill ta ut henne själv, bara han hänger med :P
Jaop. Jag har redan lagt i en maskin tvätt. Får passa på de helgerna jag är hos pappa för mamma tvättar så sällan eftersom vi bor i lägenhet. Då äre bra att ha ett hem till där det finns tvättmaskin! :)
Hm.. Jag ska också plugga till mitt historieprov senare, gör nog det i stallet. Har lättare att koncentera mig där, konstigt nog :P

Så vi hörs senare! Jag tänkte faktiskt bege mig neråt stallet nu. Måste ladda min telefon och jag glömde min laddare där igår x) Oopsys! 
Hade hade!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0