Ponnyakuten.

Har precis kollat igenom missade avsnitt av ponnyakuten. Lika roligt varje gång att sitta och se felen de gör och vela göra vid det, fast inte kunna x) Tror jag har sett 6 avsnitt nu :P
Jessie kom innan. Och hon har suttit här också och tittat. Och gnällt och käkat upp mitt godis :P Haha.
Idag ska jag inte göra annat än vila. Ska duscha ikväll också. Mer blire inte! Kan inte göra så mke mer. Vet inte vad som händer med Ma Cherie idag, kanske kan be mamma och Daniel ta ut henne om han ska dit och om hon ska dit framförallt. Annars får hon väl vila idag också. =/ Inte bra men men, what to do? Är man sjuk så är man..
Hm.. Måste leta upp något att hissa. Eller dissa. Kanske kan dissa Jonte också så folk inte tror att jag gillar han. Brukar bli misstrodd annars, så jewla irriterande -.-
Men men, vi ser väl vad som händer och fötter!

Hade hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0