Oh na na..

Ma Cherie var superduktig idag igen! Vi friserade henne lite så hon var lite finare och ryckte nog av hälften av manen ;o Men snygg blev hon iaf :)
Sen tränsade jag henne, gick en runda i stallet och tränsade av henne igen. Och släppte in henne i boxen. Sen tittade vi lite när Danne tränade, det såg bra ut! Mycket bra faktiskt! Och sen fick han för sig att vi skulle ta ut Twister igen, men denna gången i ridhuset.
Så tillbaka till stallet och tränsa henne, det gick inte fullt så bra, men det var i boxen och dessutom var jag ensam. Men det gick. Och så gick vi ut. Danne ledde henne, hon tyckte det var lite läskigt faktiskt att gå ute i mörkret. In i ridhuset kom hon iaf, efter många om och men :)
Vi kunde dock inte göra mer än att leda runt henne lite, för där var en ryttare där inne redan. Så efter 20 min promenad där inne gick vi tillbaka till stallet och där var hon superduktig :)
Nu ser hon iaf lite ordentlig ut med klippt man och pannlugg :P Även om hon har tjock päls ^^


Men nu ska jag faktiskt snart sova, ska bara tvätta mitt hår, sen blir det sängen faktiskt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0