Jar of Hearts.

Jag bara älskar den låten! ;o Sök på den; Jar of hearts - Christina Perri, så jävla underbar asså!

För övrigt har jag precis kommit hem från skolan. Eller ja, vi kom typ för timme sen, lite mer. Jessica är nervös inför imorgon. Intresseklubben antecknar. typ.
Vi ska liksom in och pierca navlen då, båda två och hon har piercat sig innan, det har inte jag. Vem bord vara nervös? Inte Jessie iaf O.o ( KÄFTEN !! / JESSIE )
Snart bär det av till stallet. Jag ska kolla med Torun om jag kanske kan rida Della ett kort dressyrpass innan lektionerna. Det är liksom bestämt nu att jag ska rida henne på tävlingen den 9 april :) en LC:2 blir det, lätt och vi kan det utantill, både hästen och jag. Får se hur det går denna gången :)
Så vi får se vad som händer. Klockan fem är det dressyrlektion, vet ännu inte vem jag ska rida, missy kanske? Äh, det märker vi :)
Men men, vi ses ikväll! Hade hade
Posshaj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0