Jag siktar mot toppen, så långt jag kan nå.

Pratade precis med en väldigt god och saknad vän. Det var ganska kul, har typ inte pratat sedan i somras typ ;o Vi bestämde oss för att vi var tvungna att träffas någon helg och nästa helg kommer han kanske hit :D

Nu tänkte jag faktiskt sova lite, för jag ska upp tidigt imorgon och vara funktionär på tävlingen. Sen ska jag också hålla Athena, Amanda Lovéns häst, under en bangång för att Amanda ska kunna gå banan. Vad gör man inte för sina vänner ? :)

Jag känner faktiskt för att rida imorgon. Vet ej vem men just nu vill jag rida Fashion ;o Brukar jag aldrig vela. Får se om jag har samma känslor imorgon och isf tänkte jag fråga Torun om det är ok :)

Men men, nu ska jag sova!
Hade hade






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0