I'm still good.

Måndag idag igen.. Inte kul alls. Förutom mattelektionen "Råjter" HAHAHAHA! xD Så jävla kul hade vi, Jonte och Danny var dessutom på helt övertrött humör så de var asflummiga xD
Efter skolan gick jag hem till mig först och hämtade min laddare, och sen till Mia. Där käkade vi bananpaj och stack sen till stallet.
I stallet gjorde jag verkligen inte mycket. Eller jo, egentligen gjorde jag det. Jag skrev alla understrykingar ifrån boken i anteckningsboken om Andra världskriget. 24 sidors understykningar, på 17 sidor anteckningar!! Jobbigt som sören, ont i handen fick jag med -.-'
Efter, vid typ 7 (lägg märke till att jag kom vid ca 4, alltså tre timmar (!) satt jag med den jävla historian) så gick jag ut till Ma Cherie och ryktade henne. Hon fick bara en rykt idag eftersom hon var så duktig igår :') Har ni sett filmen förresten? Kolla den, den finns på min Youtubechannel HÄR :D

Danne skjutsade oss hem. Det känns som om det börjar bli mitt allmänna sistacitat, liksom "Danne körde oss hem" för det händer nästan varje dag ;D Haha! Näe, han borde nästan få betalt för så många ggr han kört oss =/ Men han gör det nog lite på egen vilja också :)

Nu ska jag iaf käka klart, sen duscha håret och sen sova. Fett trött!
Hade hade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0