Hiss - Min vän Jonte :D


Haha, bara för att :p
Jonte, eller Jonathan Andersson som han heter, är en klasskompis till mig som gått i samma klass sedan 7an och det är väl ungefär så länge jag kännt honom. Han är en riktigt rolig människa som kommer med de mest oförutsägbara kommentarer och citat alltid :p
Jonte är också lite av klassens pajjas. Oftast är han på bra humör och får nog alla att skratta, förutom personen han dissar för tillfället. :P
Lilla Jonte, som alltid har varit liten, är fan inte liten längre ;o Men han kommer alltid vara lilla Jonte i mina ögon :P
Jonte i Nian:


Till vänster där, Nerka till höger :)
Oxå Lilla Jonte:


Och Jonte! Kommentera så jag vet att du varit här ;P




Kommentarer
Postat av: Jonte! :D

haha naaajs! :D men vem dissar jag?

2011-03-24 @ 20:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0