Hiss - Brunt läder.



Brunt läder. Det är många som skriver om brunt läder just nu, och det är väl mest dressyrryttare som "klagar" på brunt läder.
Själv hissar jag brunt läder!
Jag tycker att det passar superbra på t.ex. svarta hästar och vita hästar. Inte så många bruna hästar passar i brunt läder, och det är isåfall bara mörkbrun hästar. Men på svarta hästar är juh brunt läder bara SÅ snyggt!


T.ex. detta tränset. Jag har ett i svart till Romero, jag tycker det är jättesnyggt verkligen. Det är inte för mycket detaljer, inte för mycket bling. Alldeles lagom och enkelt träns som kan vara så stilrent ändå. Att det är brunt är bara ett plus :p Tänk er detta på Ma Cherie, så fint!
Bruna sadlar också till exempel:

Det är också jättesnyggt på svarta hästar. Och vita för den delen. Och många dressyrryttare säger att brunt läder inte är snyggt alls, men t.ex. Minna Telde använder brunt läder på Don Charly? Jag tog dessa bilderna på falsterbo för två år sen (2009)


Så vrf skulle inte dressyrryttare också kunna ha brunt läder och sticka ut lite i mängden? Dock bara mina åsikter ;)

Har ni sett Ma Cheries grimma btw?
->
Hon är svart och passar svinbra i brunt :)
Förhoppningsvis kommer hon få ha det i framtiden också :)


HISS
på brunt läder! :D




Kommentarer
Postat av: Roy Lindquist

Brunt passar sej faktiskt till det mesta, de e en neutral färg som passar in överallt

2011-03-24 @ 21:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0