ERIC SAADE!

Är ju bara såååååå grym!
Så jävla bra är han asså, finns inga ord :D


Idag har det varit träningstävling, lite snabbreslutat: 90cm 4 + 4 fel (två rundor) 1m 12 fel 
Jag har dessutom vatt med Kent hela dagen och det var su sjukt kul att träffas igen :D Han får alltid upp humöret på mig :D Lång har han blivit dock :/ Jag är fan kortare än alla nu! ;'o
Men kul som fan var det sen när han äntligen vågade öppna sig lite mer, vågade prata typ :P Haha! 
Imorgon ska vi löshoppa Ma Cherie :) Jag ska beordra mamma att ta med kameran :)

Nu ska jag iaf sova, fett trött är jag. Dessutom ska jag ha sovmorgon imorgon ;D Har inte haft sovmorgon sedan lovet ;o :(

Så nu ska jag tvätta bort smink, sen ska jag sova! Vi hörs och syns! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0