Efter tävlingen..

vilade jag lite. Sen fixade vi i stallet, Twister fick komma ut och få sig en ordentlig igenomborstning för hon hade rullat sig i piss -.-' Sen gick jag lite fram och tillbaka med henne i gången som vi brukar. Gjorde även halter men hon lyssnade inte så bra på det så varje gång hon fortsatte att gå stannade jag henne och backade några steg innan vi provade igen. Slutade sen när det gick som bäst. Hon ville dock inte in i boxen igen x)

Slickepotten :* ♥

Eftersom jag endast sov dryga 4 h inatt tänkte jag försöka sova lite nu faktiskt. CP-trött är jag. Konstigt nog presterar jag som bäst på tävlingar när jag inte sovit så bra^^

Ikväll blir det väl film och godis. Gott!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0