Bad Update

Usch ja, jag har haft så fullt upp om dagarna nu så jag brukar inte komma hem förrän sent på kvällen och då är det nästan sängen direkt. Nu tar jag mig lite tid. Tänkte visa lite bilder på Ma Cheries kropp nu, hon är juh bara så fin! Jag gillar verkligen hennes former och hennes gångarter. De är så runda och höga så man blir nästan blind av att se på dem :') ♥
Idag var hon dessutom ute på utebanan för första gången. Lite läskigt var det allt men hon följde Danne som en svans, så hon var superduktig ändå. Hon var dessutom jätteduktig och förstod när Danne manade henne runt på en volt att hon skulle springa fastän hon inte var hos honom så att säga :)
Hon har dessutom blivit lite snuvig, vilket de flesta unghästar blir när man flyttar dem till ett nytt ställe med helt nya hästar och dessutom börjar hantera dem, så nu blir det att tvätta näsan varje dag. Gjorde det idag och det gick super! Snäll som ett lamm är hon att hanskas med :)♥
Här är min fina prinsessa när jag hade henne ute själv häromdagen :)













Felaktig uppställning, jag vet, men man ser iaf hur hon ser ut :) Och hon utvecklas för varje dag som går ♥

Men nu ska jag sova, hade hade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0