You've got every right to a beautiful life.

Tisdag och Utklädningsdag! I typ 25 graders värme och hög luftfuktighet kan det ju inte vara roligare att ha på sig en tjock, tung, marinblå, gammal uniform från typ 1800-talet. Jag hoppas ni känner av min ironi. Men vad gör man inte för lite foton?

Lite roligt var det ändå för jag hade rullsporrar på mig som klingade vid varje steg jag tog och det var många som tyckte om den. Kul ändå :)

Mamma håller på för fullt med min lilla avslutningklänning i köket medans jag sitter vid datorn och latar mig, hehe (a) Nej men, jag vet inte vad jag kan hjälpa till med och sen tror jag hon arbetar bäst när ingen stör henne, så tror jag! Men det blir massor bra :) :) :)

Just nu i skrivande stund håller jag på att ladda upp bilder till bloggen på en annan sida som senare ska bli ett antal bildbomber från de senaste dagarna. Har fyllt nästan hela kameran men fölbilder, hehe, så det finns lite grann ^^ Men bra blev dem. Har inte ens lyckats lägga in alla än (a)

Senare idag ska jag ner och ta hand om min lilla hest. Hon har fått vila ganska mycket nu på senare tid, men jag tror att hon bara mår bra av det. Hon är ju trots allt bara hanterad sen februari typ och hon har jobbat hårt hela tiden och förstår mer och mer av vad man gör så hon har fått ha en liten slappevecka där jag bara gått med henne eller lekt i ridhuset. Har även börjat träna Join Up med henne lite så hon ska komma när jag kallar och gå efter mig, stanna när jag stannar och liknande. Hon står även stilla i gången utan linor under tiden som jag gör vi henne så hon har varit jätteduktig som lärt sig så mycket på så kort tid.

För ett par veckor sen var jag ute och gick långa runder med henne med mycket annorlunda miljö; Staket, broar, vattenpölar, brunnslock, villaområde, vattenfall med bro, parkbänkar, trottoarkanter, övergångsställen och mycet mycket mer och hon gick snällt över allt, bara jag gick före. En gång longerade jag henne lite igenom en stor vattenpöl som jag gått igenom precis innan och hon sprang snällt igenom den i alla tre gångarterna, så hon är verkligen jätteduktig. Så nöjd över min lilla prinsessa! :)

Nu ska jag ladda upp fler bilder så kommer det några bildbomber sen, eller en stor :) Hade hade!
Smakprov







Selena Gomez & The Scene - Who Says

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0