While I'm finding out who I'm gonna be.

Då var dagens andra ridpass avklarat men mellan det så löshoppade jag Ma Cherie och hon var superduktig! Jag sprang med henne runt två ggr innan jag släppte men hon förstod direkt vad hon skulle göra :) Höjde upp till 1 m och stannade där men hon tyckte det var superduperkul så hon hoppade över med GOD marginal om man säger så, tror hon var 30 cm över. Lite träning bara och så så hon får upp sina framben över hinder sen jävlar hoppar hon höghus :D

Dressyrpasset med Della gick bra, hon börjar förstå detta med att inte springa på för mycket och istället vila på steget samt använda sina bakben. Galoppen var inte bra i början men vi red ett ruter ess över ridbanan och fick henne samlad i slutet så det gick bra ändå :)

Nu blir det snart grillat tills vi väntar på bröderna Hallströms återkomst. Vet inte om Mie kanske ska komma ut och ridas idag med, hon har dock varit ute i hagen halva dagen och löshoppades sen så hon kan vara trött i ryggen. Nä, hon får vila idag ifrån sadeln och mig! :)

Hörs senare, hade hade!




Miley Cyrus - Wherever I go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0