We never sleep, never get tired.

Nu kom äntligen det nya designen in på bloggen! Jag hoppas alla kan se den :) Ni får gärna komentera om det blev bra :)

Jag känner att jag haft fullt upp hela veckan och inte hunnit blogga så värst mycket. Känns även lite kasst att bloggen blivit försummad, men jag ska försöka allt jag kan att blogga mer. Jag måste ju leva samtidigt så jag har något att skriva om ju ;)

Det går för övrigt mycket bra för tillfället. Ma Cherie blir bättre och bättre för varje dag som går. Jag rider henne själv hela tiden nu :D Igår och i förrgår skrittade vi länge och red mycket vägar. Självlart travade vi och galopperade också ;) Men i förrgår höll hon på att gå emot handen, sträckte fram halsen och så för att komma ifrån trycket i munnen. Jag höll ju i tyglarna :p  Jag höll inte ens emot henne eller något, men för att hon skulle börja acceptera att jag håller i bettet höll jag istället emot lite mjukt och tog och gav efter. Hon måste juh acceptera det. Och tillslut slutade hon trycka emot och var med mig istället. Hon gick till och med i form och arbetade, jag kände ryggen, jag lovar :)

Igår gjorde vi samma procedur och det gick super, hon var mycket duktig. Då hängde hon ihop i både trav och lite galopp med. Nu är det mer konditionen vi behöver träna, för så fort hon blir trött så dör hon, och det är förståeligt för det är jobbigt med så mycket information för en så liten häst :) Därför får hon vila idag!

Idag har vi spolat stallet också, eller halva det gamla stallet är spolat. Jag får fortsätta imorgon med andra halvan innan vi ska skrubba det. Det är juh inte lite skit i det ;) Men det är rättså skönt att vi äntligen får det gjort! :)

Ja, klockan har nu hunnit bli 15:11 och det är typ 7 timmar tills Krille kommer från jobbet. Så under tiden får jag väl kolla film eller nått. Jessica kommer senare, men jag vet inte när. Hon skulle skicka innan hon kom :)

Det blåser som fan! Det hänger ett par täcken utanför stugan där jag ligger, och maggjordarna på de täckena håller på att slö sönder rutan på dörren ;o Lite läskigt faktiskt ;)

Men men, jag ska nog se nån film eller nått nu, vi får höras av senare :) Hade hade!



Swedish House Mafia - Save The World

Kommentarer
Postat av: Anna

Designen blev ju jätte bra :)

2011-06-25 @ 18:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0