Under the coconut tree we stay.

God morgon! Eller kanske god middag, klockan är ju faktiskt halv tolv ;)

Igår kväll red jag på Ma Cherie igen efter att jag longerat henne. Hon var superduktig och galopperade på linan i båda varven. Sen knäppte vi av den så red jag själv och det gick också bra. Alla gångarterna red jag själv i :D och även över en bom men det var för att hon skulle fatta vänster galopp i vänster varv, hon är kass på det. Mer träning! :)

Idag ska hon nog få sig en promenad tror jag. I skogen kanske med ett täcke på sig för regnet verkligen öser ner. Det får nog bli det :) Sen behöver hon lite klättring också och även långa skritturer för att bygga upp muskulaturen eftersom skritten är jätteviktig. Egentligen skulle hon behöva en dusch också men eftersom det regnar så så är det nog inte så smart. Jag kan ju alltid tvätta henne inomhus i det varma stallet men, det märker vi! :)

Nu ska jag iaf äta frukost för jag har inte ätit sedan jag vaknade kvart över tio ;)

Hade hade!




Mohombi - Coconut Tree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0