Today I don't feel like doing anything.

Känner att jag försummat min blogg lite den senaste veckan :/ Förhoppningsvis blir det ändring på det nu, eftersom vi har lov i fyra dagar till! Har haft det en dag nu och det är så skönt, för nu kan man fixa och trixa hemma i Boalt hela dagarna :) Blir en visning av Toruns lilla stall imorgon här eftersom jag fotade idag efter att Danne, Tobbe, Krille och Simon hade rensat upp och städat hela stallet så nu blev det helt plötsligt tre ggr större ;)

Har dessutom fått massvis med bilder på fölet, eftersom jag äntligen lyckats få med mig min kamera hit! Men det får bli ett par bildbomber imorgon istället, då jag är sjukt trött nu klockan snart halv tolv på natten :P Men då får ni bildbomber på fölet, stallet, kanske något annat med :P Vem vet? ;)

Men nu tänkte jag vara lite social med min pojkvän och hans familj ett tag :) Så vi hörs imorgon! Hade hade! :D




Bruno Mars - The Lazy Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0