På jobbet.

Ja, eller vad man nu kan säga. Jag sitter på Krilles jobb, Enedalens sjukhem i Tyringe och mest bara lökar. Kl kvart över 6 ikväll ska jag jobba också, och jobbar två pass sen tar Krille över och jobbar de två sista passen i natt. Eftersom jag är minderårig ska jag helst inte jobba natt liksom ;)

Ma Cherie får vila idag med. Jag hann inte rida i morse eftersom jag vaknade 10 i 11 och vi skulle åka hit halv tolv (a) hehe. Men imorgon och resten av veckan ska vi träna så mycket som bara är möjligt för på lördag åker vi ner till Falsterbo! :D Såå gött asså ;D Sen bor vi där i en vecka :D

Jag ska juh jobba på falsterbo också och för det får jag fri entré hela veckan, fri möjlighet till alla läktarna (utan sittplats dock men ändå) och mat när jag jobbar :) Mina pass är:
Söndag: 12.30 - tävlingarnas slut
Måndag: ledig.
Tisdag: 12.00 - tävlingarnas slut
Onsdag: ledig.
Torsdag: 12.30 - tävlingarnas slut
Fredag: 12.30 - tävlingarnas slut
Lördag: 8.00 - 14.00
Söndag: 12.30 - tävlingarnas slut
Rättså chill ändå, jag är juh ledig varje förmiddag ;) Och just nu har jag bara tre saker på inköpslistan; Foxfire pälsglans, broddset (med olika broddar, broddnyckel, gängare, utfyllningsplopplar och lite mer.) och ett träns till Ma Cherie. Sen kommer jag väl köpa schabrak för resten (a) Eftersom det är det som jag köper mest av :P haha.

Mitt internet är sjukt segt. Eftersom jag är uppkopplad igenom min mobil så är det lite kasst. Men det får duga. Det var bara tre år att ladda en sida -.-' nä, skämt åsido. Tre minuter kanske? Brukar ta tre sekunder, men det får jag väl leva med :)

Jaop, nu har klockan hunnit bli 14.18! Bara fyra timmar kvar ;)
Hade hade!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Var med och tävla om dom nya magic brush borstarna här: http://teampf.blogg.se/2011/june/bloggtavling-magic-brush.html#comment

2011-06-26 @ 17:56:32
URL: http://teampf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0