Oh Yeah!

Japp, idag kom gymnasievalen och var man blivit antagen. Och Ja, jag kom in på Helsingborgs Ridgymnasium! Och ja, jag är super glad! Och Ja, jag .. kommer inte på fler "Ja":n O.o Men i vilket fall som helst så börjar jag 22 augusti i Helsingborg, ska bli så gött att komma ifrån Perstorp. Inte vännerna och så men platsen. Sen och andra sidan, a place is never as good as the people who are in it :) Så egentligen borde det vara ett bra ställe. Konstigt nog är det inte det.. hm..

Jaja, jag har inte haft mycket tid över de senaste dagarna och mitt internet fungerar kasst. Därför har jag haft svårt att göra mycket :(

Vet inte om jag skrev om senaste ridpassen? Både Fashion och Ma Cherie blev ridna i förrgår :) Fashion var superfin, både på dressyrpasset häromdagen och hoppasset i onsdags. Hon hade boots på sig för första gången men det gick fint :) Hoppade bara små hinder och tekniktränade istället, det gick fint :)

Ma Cherie har jag ridit ute de senaste dagarna och det har gått bra! Jag har inte släppt linan än riktigt utomhus, men hon går jättefint på volten :) Skönt, för då slipper jag vänta tills klockan blir efter 8 med att rida henne, annars är det så varm inomhus :( Men i onsdags red jag utomhus på linan i alla gångarter trots att vaktmästaren hade grästrimmern igång nära henne. Hon reagerade bara en gång, sen struntade hon i det :') Hon gjorde något glädjesprång också men det gick bra, hon sköt inte högt :P

Nu ska jag iaf gå in till min pojkvän och inte sitta här ute och löka. Så vi hörs imorgon kanske, annars efter falsterboveckan :P Orkar inte dra med mig datorn och allt ner :)

Hade hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0