It's not over, it's not over, it's never over.

Mja, igår eftermiddag slutade jag nian. Det var en tråkig och rolig dag samtidigt. Jag grät inte förrän 9D gick upp, då tittade jag ner i golvet och mindes alla tider vi haft tillsammans och okontrollerat trillade tårarna. Jag gjorde dock inga fula miner utan jag fällde mest bara tårar.

Kramade om ett par stycken efter och gick ut där ute. Mötte min familj och pojkvän och lite senare gick vi till bilen och körde först hem Stoffe och sen vidare ner till stallet och hälsade på Torun. Jag var precis påväg till Ma Cherie när Simon ringde och sa att vi var tvungna att åka hem för det var någon minibrand i lägenheten snett under oss. Så vi åkte hem och fick stå ute på gräsmattan i typ 45 min -.-'

När vi väl fick komma in så hämtade bara mamma sin plånbok sen åkte vi ner på amigo och åt. Gott som fan med kycklingrulle! (y)

Sen åkte vi hem och jag fick byta kläder innan vi stack till Julia. Sen var jag där till 11 typ, innan jag stack för jag pallade inte va kvar x)

Hem och sova och vaknade nu vid 11 igen :) Ska äta kycklingrulle och dricka mjölk till frukost, healthy healthy (y) sen ska jag ner till min saknade älskade häst, för jag har inte träffat henne sedan i tisdag :'( Jag saknar henne!! <3




Secondhand Serenade - It's Not Over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0