"Inte-hemma"-blogg :)

Haha, ny kategori kanske?

Som ni kanske förstår är jag inte hemma. Jag är hemma hos Krille och Danne i Åstorp, fastän Danne inte är hemma. Krille är just nu i duschen, eller så har han precis kommit ut, jag vet inte (:

Nu ska vi käka frukost på ngt fik, vet inte var. Sen blir det Perstorp :) Senare ska jag nog rida Fashion, och ikväll nån gång blir det smörgåsätande för mig och min avslutning :D

Krille är strax klar nu, så vi hörs lite senare :D Jag har min dator med mig överallt nu så jag kan blogga från överallt, i bilen om jag vill :P eller inte riktigt, för jag behöver ett eluttag, eftersom batteriet är kass på den. Får försöka hitta ett nytt till den :)

Men vi hörs sen! Hade hade :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0