I get all worked up then I let myself down.

Har precis vaknat, eller rättare sagt så vaknade jag strax innan klockan ringde vid 11:20. Med ett litet avbrott från när Fredde körde trimmer runt stugan -.-'

Idag är jag mycket bättre! Igår tog det mig tio minuter att gå från ridhuset till stallet bara för att jag inte kunde gå för fort. Kunde ha svimmat av igen då. Men idag är jag bättre igen! Förhoppningsvis kan jag rida Mie idag då, hon är så duktig nu så jag ska snart börja rida utan lina :) HAPPYFACE!!!

Just nu håller jag på med en ny design till bloggen och ska ändra den senare idag. Jag behöver bara en bild när jag rider Ma Cherie också och jag har bett Krille hjälpa mig med det idag :)

Men vi hörs senare! Nu ska jag käka frukost, eller rättare sagt dricka, sen får jag väl gå ut till hästen snart igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0